duminică, 2 februarie 2014

fire in my body.

Te cunosc, dar nu te cunosc. Uneori adorm cu gandul ca te stiu atat de bine, dar nici macar nu te cunosc. Si te visez. Si, Doamne.. cat de reale sunt visele cu tine.
Ti-am spus in seara asta ca nu iti dai seama ce imi faci tu mie, iar tu mi-ai spus ca atata timp cat faci bine, de ce sa nu continui? Pentru ca imi faci si rau, dragul meu..
Pentru ca m-am saturat sa ma intreb:" Cum ar fi daca ar fi?"
Iar apoi vii tu si imi spui ca unele lucruri sunt menite sa se intample mai tarziu in viata noastra, dar eu iti spun ca unele nu se vor intampla niciodata.
Pe cuvant ca tu nu ai reusit nici acum sa iti dai seama ce putere ai asupra mea, ce nevoie de tine ma faci sa am cateodata, ce haos imi pui in minte.
Si da, am inceput sa scriu despre tine.
Dar tu nu stii ca mi-e teama sa incep sa scriu despre cineva; nu stiu daca pot sa ma mai opresc curand.
Habar nu ai cat de mult imi lipsesti si sincer, habar nu am cum vine asta.
Habar nu ai cat de mult imi doresc sa te gasesc macar intr-o singura dimineata langa mine, sa stau cu capul pe pieptul tau, sa opresc timpul in momentul ala.
As vrea sa nu citesti niciodata asta.. nu cred ca ar avea rost.
Tu stii deja ca ce avem noi e special.


I`m fallin for your eyes
but they don`t know me yet.

Un comentariu: